Carclean - вибір споживача 2018 Carclean - вибір споживача 2018 Carclean - вибір споживача 2018

Доставка, оплата і повернення

Після оформлення замовлення на нашому сайті Ви можете вибрати зручний спосіб отримання та оплати.

Доставка:

  • На відділення Нової Пошти
  • Кур'єрська доставка на адресу
  • Самовивіз товару від дилера або зі складу

Оплата:

  1. Готівковий розрахунок
  2. Оплата при отриманні (при замовленні на суму від 500 грн)
  3. Безготівковий розрахунок з ПДВ (для юридичних осіб)
  4. Онлайн оплата.

Якщо вартість замовлення менше 500 грн, відправлення здійснюється лише по передоплаті (на рахунок ФОП, онлайн оплата).

Зверніть увагу, що служба доставки бере комісію за прийом оплати згідно з тарифами, вказаними на її сайті.

Відправка:

Всі замовлення, оформлені до 14:00, відправляються в день замовлення.

Замовлення, оформлені після 14:00, будуть відправлені на наступний робочий день.

Доставка по Україні займає 1-2 дні.

Повернення:

Якщо з якихось причин куплена продукція вам не підійшла, протягом 14 днів ви можете повернути товар і отримати назад кошти.

Гроші будуть перераховані безготівковим переказом на рахунок або карту.

Поверненню підлягають товари всіх категорій, якщо:

  • Збережена упаковка;
  • Товар не використовувався;
  • Збережений товарний вигляд.

Також ви можете повернути продукцію, якщо виявився брак.

Оплата повернення:

1. Якщо товар не підійшов, транспортні витрати оплачує покупець;
2. Повернення бракованої продукції оплачує продавець.

Також ви можете особисто повернути товар і отримати назад гроші в будь-якому представництві компанії «Carclean Ukraine».

Правила отримання товару в транспортній компанії

Перед тим, як прийняти відправлення у відділенні (у кур’єра) транспортного перевізника, обов'язково перевірте посилку! Огляд повинен проводитися у присутності співробітника транспортної компанії.

На що звернути увагу:

  1. Цілісність упаковки (надриви, пошкодження, сліди відкривання посилки)
  2. Цілісність товару та його відповідність вашому замовленню (у посилці має бути товарний чек або накладна з переліком придбаної продукції).

Якщо все в порядку, Ви ставите підпис в наданому транспортною компанією документі і забираєте своє замовлення. Ваш підпис підтверджує, що Ви не маєте жодних претензій до продавця стосовно дефектів товару, які можуть бути виявлені при його прийомі. Після отримання відправлення у перевізника скарги стосовно цілісності товару не приймаються!

При виявленні пошкоджень/некомплекту/підтікання продукції порядок дій має бути такий:

  1. Повідомте про виявлені проблеми співробітнику транспортної компанії
  2. Безпосередньо у відділенні зробіть кілька якісних фото виявленого дефекту
  3. Відмовтеся від прийому відправлення
  4. Попросіть у співробітника відділення (або у кур’єра служби доставки) надати вам Акт претензії. Заповніть його і сфотографуйте
  5. Передайте заповнений Акт претензії  працівникам відділення (кур’єру) і підтвердіть відмову від відправлення. У такому випадку посилка повертається відправнику
  6. Повідомте нашого менеджера  про відмову від посилки і її причини. Надішліть нам фото дефектів і Акту претензій.

Наш менеджер у найкоротші терміни зв’яжеться з вами для вирішення проблеми, що виникла.