Доставка, оплата і повернення
Після оформлення замовлення на нашому сайті Ви можете вибрати зручний спосіб отримання та оплати.
Доставка:
- На відділення Нової Пошти
- Кур'єрська доставка на адресу
- Самовивіз товару від дилера або зі складу
Оплата:
- Готівковий розрахунок
- Оплата при отриманні (при замовленні на суму від 500 грн)
- Безготівковий розрахунок з ПДВ (для юридичних осіб)
- Онлайн оплата.
Якщо вартість замовлення менше 500 грн, відправлення здійснюється лише по передоплаті (на рахунок ФОП, онлайн оплата).
Зверніть увагу, що служба доставки бере комісію за прийом оплати згідно з тарифами, вказаними на її сайті.
Відправка:
Всі замовлення, оформлені до 14:00, відправляються в день замовлення.
Замовлення, оформлені після 14:00, будуть відправлені на наступний робочий день.
Доставка по Україні займає 1-2 дні.
Повернення:
Якщо з якихось причин куплена продукція вам не підійшла, протягом 14 днів ви можете повернути товар і отримати назад кошти.
Гроші будуть перераховані безготівковим переказом на рахунок або карту.
Поверненню підлягають товари всіх категорій, якщо:
- Збережена упаковка;
- Товар не використовувався;
- Збережений товарний вигляд.
Також ви можете повернути продукцію, якщо виявився брак.
Оплата повернення:
1. Якщо товар не підійшов, транспортні витрати оплачує покупець;
2. Повернення бракованої продукції оплачує продавець.
Також ви можете особисто повернути товар і отримати назад гроші в будь-якому представництві компанії «Carclean Ukraine».
Правила отримання товару в транспортній компанії
Перед тим, як прийняти відправлення у відділенні (у кур’єра) транспортного перевізника, обов'язково перевірте посилку! Огляд повинен проводитися у присутності співробітника транспортної компанії.
На що звернути увагу:
- Цілісність упаковки (надриви, пошкодження, сліди відкривання посилки)
- Цілісність товару та його відповідність вашому замовленню (у посилці має бути товарний чек або накладна з переліком придбаної продукції).
Якщо все в порядку, Ви ставите підпис в наданому транспортною компанією документі і забираєте своє замовлення. Ваш підпис підтверджує, що Ви не маєте жодних претензій до продавця стосовно дефектів товару, які можуть бути виявлені при його прийомі. Після отримання відправлення у перевізника скарги стосовно цілісності товару не приймаються!
При виявленні пошкоджень/некомплекту/підтікання продукції порядок дій має бути такий:
- Повідомте про виявлені проблеми співробітнику транспортної компанії
- Безпосередньо у відділенні зробіть кілька якісних фото виявленого дефекту
- Відмовтеся від прийому відправлення
- Попросіть у співробітника відділення (або у кур’єра служби доставки) надати вам Акт претензії. Заповніть його і сфотографуйте
- Передайте заповнений Акт претензії працівникам відділення (кур’єру) і підтвердіть відмову від відправлення. У такому випадку посилка повертається відправнику
- Повідомте нашого менеджера про відмову від посилки і її причини. Надішліть нам фото дефектів і Акту претензій.
Наш менеджер у найкоротші терміни зв’яжеться з вами для вирішення проблеми, що виникла.